1e overwinning van het seizoen voor Hoogland 3!

Afgelopen dinsdagavond, 18 februari, behaalde Hoogland 3 zijn 1e overwinning van dit seizoen tegen TVA 1. Gerard van Dam, Gerard Aanstoot en Benjamin Engels wonnen alle drie door goed en scherp spel 2 wedstrijden. Ook de dubbel werd na een spannende 5e set gewonnen door Benjamin en Gerard Aanstoot. De eindstand werd dan ook 7-3 voor Hoogland 3.

Ook Hoogland 6 won afgelopen week met 7-3. De mannen van Hoogland 6 moesten uit spelen tegen Reflex Maarn 3. Martien de Craats won wederom 3 wedstrijden daardoor komt hij op een mooi resultaat terecht van 14 uit de 15 wedstrijden gewonnen (93%). Leo Verschoor speelde deze week ook sterk en won 2 wedstrijden, Klaas van den Pol speelde deze week jammer genoeg wat minder en won maar 1 wedstrijd. Gelukkig werd de dubbel wel mee naar huis genomen door de mannen van Hoogland.

Uitslagen Hoogland senioren:

• 2e klasse: Hoogland 1 (Deze week niet gespeeld)
  • 2e klasse: Hoogland 2 – Huizen 4 5-5
  • 3e klasse: Hoogland 3 – TVA 1 7-3