1e thuiswedstrijd 2015

Hoogland 1 speelde, na het 5-5 gelijkspel van vorige week tegen WIK, de eerste thuiswedstrijd tegen het net gepromoveerde TTVN Nieuwegein. De eerste wedstrijd was niet geheel naar tevredenheid verlopen en deze week hadden de mannen iets recht te zetten. De eerste zes partijen werden gewonnen door de Hooglanders en pas in de 7e partij wist Milo het eerste punt voor TTVN binnen te halen door te winnen van Niels. De overige wedstrijden werden beslist in het voordeel van Hoogland 1 en daarmee wordt voorlopig de 2e plaats in de poule bezet.

Team 2 had vorige week in Soest nog een relatief makkelijke wedstrijd tegen Shot. Ook team 2 speelde tegen een net gepromoveerde tegenstander, ZTTV uit Zeist.  Joep, Boas en Sebastiaan wisten alle drie hun eerste wedstrijd te winnen. De dubbel werd gewonnen door Zeist en de daaropvolgende enkel ook. 3-2. Joep en Sebastiaan zorgen vervolgens voor een 5-2 voorsprong. ZTTV won de volgende wedstrijd en daarna waren de punten voor de Hooglanders. Joep speelde een laatste spannende wedstrijd in 5 games, die hij na een time out in de 5e game wist binnen te slepen.

Hoogland 3 had het zwaar. Peter en Donald waren deze week op uitwisseling en Rody stond er alleen voor tegen VTV. Gelukkig waren Sven en Mees uit team 4 bereid om in te vallen. VTV liet zien een sterke 2e klasser te zijn. Alleen invaller Sven wist een wedstrijd te winnen, een enorme prestatie!

Hoogland 4 speelde met Sven, Rogier en Olaf tegen Shot. Voor Sven was het een drukke dag omdat hij ook al voor team 3 moest spelen. De Hooglanders wonnen overtuigend met 9-1. Alleen Olaf verloor een wedstrijd van Ronnie, die hij op de afdelingskampioenschappen in januari nog de baas was.

Team 5 won, net als vorige week, opnieuw met 9-1. Sem en Ewout wisten al hun wedstrijden te winnen. Bas won deze week twee wedstrijden. Hoogland 5 is koploper in de poule met 18 punten uit twee wedstrijden.