4e Keistadtoernooi op 1 september 2018!

Let op jeugdleden van Hoogland en Over ‘t Net: op zaterdag 1 september wordt voor de 4e keer het Keistadtoernooi georganiseerd door onze verenigingen!

Zet die datum dus alvast in je agenda. Dit is een toernooi voor alle jeugdspelers uit de afdeling Midden, die al competitie spelen of die in september voor het eerst competitie gaan spelen.

Er wordt gespeeld in meerkampen, dus lekker veel wedstrijden om in je ritme te komen! Het toernooi wordt gespeeld in sporthal De Bieshaar (Breelandhof 8, Hoogland).Het begint om 11.00 uur (zaal open 10.30 uur), inschrijven kun je vanaf half mei via de websites van Over ’t Net en Hoogland.

Laten wij met elkaar zorgen voor heel veel deelnemers van onze eigen verenigingen, dan wordt het vast een prachtige start van het nieuwe seizoen!