6e klasse teams zegevieren!

Afgelopen dinsdagavond, 18 maart, wist Hoogland 6 met een ruime zege, 10-0, van Leerdam 8 te winnen. Leo verschoor, Martien de Craats en Klaas van den Pol speelde alle 3 erg goed en wonnen dan ook al hun enkelwedstrijden en de dubbel. Door deze ruime overwinning is Hoogland 6 weer een stapje dichter bij het kampioenschap, ze staan nu 8 punten voor op de nummer 2, Woerden 9, van de poule. Aankomende donderdag, 27 maart, zal de kampioenshap waarschijnlijk beslist worden in Woeden.

Ook het andere 6e klasse team van Hoogland speelde deze week erg goed. Er werd met 7-3 gewonnen van NSV 2. Henk van Reenen was deze week duidelijk de man van de wedstrijd en won al zijn wedstrijden. Ries van de Grift speelde ook erg sterk en won 2 wedstrijden, Joop te Brake speelde deze week jammer genoeg wat minder goed en won maar één wedstrijd. Ook werd de dubbel binnengesleept door de mannen van Hoogland. Na dit resultaat bezet Hoogland 7 een mooie 3e plaats in de poule.

Uitslagen senioren:

• 2e klasse: Hoogland 1 – TOVO 1 4-6
  • 2e klasse: Hoogland 2 – Maarssen 1 4-6
  • 3e klasse: Hoogland 3 – Vitus 1 5-5
  • 4e klasse: Hoogland 4 – TVP 3 5-5
  • 5e klasse: Hoogland 5 – REGA 8 (uitslag nog niet bekend)
  • 6e klasse: Hoogland 6 – Leerdam 8 10-0
  • 6e klasse: Hoogland 7 – NSV 2 7-3