Bas en Anouk kampioen in Hilversum

Op zondag 9 november werd in Hilversum weer een mini meerkamp gespeeld. Een prachtige gelegenheid voor jonge spelers om wedstrijdjes te spelen, de sfeer is vaak ongedwongen en de kinderen kunnen lekker veel wedstrijden spelen.
Van Hoogland hadden Bas en Anouk van den Boom zich ingeschreven. Samen met 4 jonge deelnemers van Over ’t Net en 2 coaches van Over ’t Net was er een prima Amersfoortse delegatie.
Bas en Anouk deden het geweldig!
Anouk speelde in een zevenkamp waarbij de eerste wedstrijd (naar later bleek) de belangrijkste was. De tegenstander was erg nerveus en Anouk kon hiervan profiteren. Er werden mooie rally’s gespeeld, uiteindelijk was de winst met 11-9, 11-8, 11-8 voor Anouk. In de volgende wedstrijden liet Anouk zien dat ze echt een maatje te “groot” was: er waren regelmatig gamestanden van 11-1 en geen enkele tegenstander kon een game winnen. Een prachtige eerste plaats voor deze 9-jarige!
Bas speelde in een zeskamp en ook hij liet zien dat hij heel wat in zijn mars heeft. Tot aan de laatste wedstrijd zonder gameverlies, dus dat werd een echte finale tegen de concurrent die ook nog alles gewonnen had…..Bas liet toen wel even zien wie recht had op de beker: met een duidelijke 3-0 werd ook deze tegenstander aan de kant gezet.
Al met al een geweldig resultaat, de coaches Sander en Tessa konden Bas en Anouk van goede tips voorzien, hiervoor heel erg bedankt!

Hieronder nog even een foto van de hele Amersfoortse delegatie met de trotse prijswinnaars in het midden.
SAMSUNG DIGITAL CAMERA