Bekerteam 4 haalt uit

Na de krappe overwinning in de eerste week ging team 4 afgelopen dinsdag naar Soest voor de wedstrijd tegen Overhees. Omdat Ronald en Luuk niet beschikbaar waren hadden we Tessa als versterking meegenomen. Dit bleek een goede zet want ze won 3 van haar 4 partijen, steeds op ongeveer dezelfde manier. Beginnen met een achterstand vanwege de voorgift, eerst aanhaken met gevarieerd spel en op het einde van de game toeslaan met krachtige aanvallen, zowel met forehand als backhand. Tegen de gedreven en handige materiaalspeler Aloys kon ze het echter niet redden.

De weer (enigzins) van zijn blessure herstelde Jeroen en Jan moesten door hun relatief hoge rating steeds veel punten voorgeven maar ook zij wonnen 3 van de 4 partijen en hun gezamenlijke dubbel. Alleen Peter van Overhees bleek te goed om de voorgiften van respectievelijk 12 en 8 op tijd in te halen.

Mark revancheerde zich voor de wat mindere eerste wedstrijd door deze keer alle enkels en de dubbel met Tessa zonder gameverlies tot een goed einde te brengen.

De einduitslag van 15-3 is een zeer goede stap op weg naar de poulewinst want we hebben nu 8 punten voorsprong op de nummer 2. De laatste poulewedstrijd is komende dinsdag thuis tegen deze nummer 2, Hilversum 3.