De jongste jeugd zegeviert!

Afgelopen zaterdag, 8 maart, behaalde Hoogland 5 een prachtige overwinning op SVE 7. Rogier Wesseling, Sven Bakker en Olaf Kooijman wonnen al hun wedstrijden. Wel was er automatisch al een 3-0 voorsprong, omdat de tegenstander maar met 2 spelers kon spelen. Ook de dubbel werd binnengehaald door deze jonkies. De eindstand was dan ook 10-0 voor Hoogland 5. Dit resultaat brengt hun op een gemiddelde 1e plek in de poule die zij delen met Elan 2.

Ook Hoogland 4 behaalde 8 maart een prachtige overwinning. Rik Steenwijk, Evan de Ridder en Rody van Kuijl  wonnen al hun wedstrijden. Ook hier was er automatisch een 3-0 voorsprong, omdat ook hier de tegenstander maar met 2 spelers kon spelen. Ook werd de dubbel nog gewonnen door Hoogland 4. De eindstand was hier dan ook 10-0 voor Hoogland. Door dit resultaat staat Hoogland 4 1e in de poule met 5 punten voorsprong op de 2e.

In de 2e klasse speelde Hoogland 2 tegen de directe concurrent, TTVN uit Nieuwegein. Van tevoren was bekend dat dit een zware middag zou worden, één van de spelers van TTVN had nog geen wedstrijd verloren dit seizoen. Hier wisten Boas, Niels en Nick geen verandering in te brengen. Nick won wel zijn overige twee partijen, Niels en Boas wonnen beide 1 partij en samen de dubbel. Een 5-5 uitslag waardoor het 2e team nu ook de tweede plaats in de poule bezet.

Uitslagen Hoogland jeugd:

• Landelijk C: Hoogland 1 – Avanti 2 4-6