Een matige 1e week voor TTV Hoogland

Hoogland 3, het team dat dit jaar weer uitkomt in de 3e klasse na één seizoen 4e klasse te hebben gespeeld moest weer even aan het hogere niveau wennen en verloor de 1e wedstrijd van het seizoen met 8-2 van TVS 2. Jammer genoeg wonnen Benjamin Engels en Gerard van Dam ondanks goed spel allebei geen enkel wedstrijden deze week. Gerard Aanstoten wist daarentegen de eer te redden door één enkelpartij te winnen, gelukkig werd ook de dubbel gewonnen.

Een beter resultaat werd neergezet door team 6 van TTV Hoogland. Dit team won met 9-1 van Hilversum 25. Het 1e potje werd verloren door Klaas van de Pol, maar daarna werd er alleen nog maar gewonnen door Klaas, Martien van de Craats en Leo Verschoor. Al met al een mooie 1e wedstrijd voor dit Hooglandse team.

Uitslagen Hoogland senioren:

• 2e klasse: Hoogland 1 – Huizen 3 2-8