Een wisselend beeld tussen de uitslagen!

Afgelopen dinsdagavond, 4 maart, won Hoogland 6 in eigen huis met 8-2 van Hilversum 25. Martien van de Craats won wederom 3 wedstrijden, hij heeft er nu van de 18 pas één verloren. Ook Leo verschoor won al zijn wedstrijden en heeft er van zijn 18 wedstrijden drie verloren. Jammer genoeg speelde Klaas van de Pol deze week niet heel goed en won hij maar één wedstrijd. Ook de dubbel werd gewonnen door de mannen uit Hoogland. Na dit mooie resultaat bezet Hoogland 6 de 1e plek in de poule met één punt voor op Woerden 9 die 2e staat.

Ook Hoogland 4 won afgelopen dinsdagavond in eigen huis. Het team uit Hoogland moest het opnemen tegen Douwe Egberts 1. Mark Staffhorst speelde erg scherp en sterk en won al zijn wedstrijden, ook Werner Brouwer speelde goed en won 2 wedstrijden. Jammer genoeg speelde Eric Capello iets minder goed en won maar één wedstrijd. Ook werd de dubbel jammer genoeg verloren door Hoogland 4. De eindstand werd 6-4 voor Hoogland 4.

Uitslagen senioren Hoogland:

• 2e klasse: Hoogland 1 – Huizen 3 1-9