Einde senioren competitie, Hoogland 6 kampioen!

Hoogland 1 speelde afgelopen vrijdagavond, 11 april, tegen Almeerspin 5. Het Hooglandse team bracht Mark Staffhorst uit team 4 mee als invaller. Jan Gerritsjans speelde zijn beste wedstrijd van het seizoen en won 3 wedstrijden. Henri Salomons speelde ook erg sterk en won 2 wedstrijden. Mark Staffhorst deed ook lekker mee als invaller en won één wedstrijd. De dubbel werd jammer genoeg verloren door de mannen van Hoogland. De eindstand werd 6-4 voor Hoogland, dit was precies genoeg om de 5e plek in de poule te veroveren.

Hoogland 6 speelde afgelopen dinsdag, 8 april, tegen Reflex Maarn 3. Klaas van den Pol verloor de 1e wedstrijd, maar daarna werd 3 keer gewonnen door Hoogland. Hierna was het kampioenschap al binnen en werden de bloemen uitgereikt. De eindstand werd 7-3 voor Hoogland 6, Martien de Craats won 3 wedstrijden, Leo verschoor 2 en Klaas van den Pol won één wedstrijd. De kopman van dit seizoen was toch wel duidelijk Martien, hij won 29 van de 30 wedstrijden en heeft een percentage van 97.

Uitslagen Hoogland senioren:

• 2e klasse: Hoogland 1 – Almeerspin 5 6-4 (5e geworden in de poule)
  • 2e klasse: Hoogland 2 – Huizen 4 5-5 (5e geworden in de poule)
  • 3e klasse: Hoogland 3 – TVA 1 4-6 (laatste geworden in de poule)
  • 4e klasse: Hoogland 4 –TVS 3 2-8 ( laatste geworden in de poule)
  • 5e klasse: Hoogland 5 – Huizen 9 7-3 (3e geworden in de poule)
  • 6e klasse: Hoogland 6 – Reflex Maarn 3 7-3 (kampioen geworden in de poule!!! )
  • 6e klasse: Hoogland 7 – Smash-W 3 3-7 (3e geworden in de poule)