Groot succes op Midden Meerkampen

Drie jeugdleden van TTVH (Joep, Nick en Niels) zijn vandaag afgereisd naar Kockengen om de tweede ronde van de Midden Meerkampen te spelen.

Het allerlaatste toernooi van Nick en Joep als jeugdlid, dus ze waren enorm gebrand om door te gaan naar de finale!

Nick Lockhorst speelde als eerste geplaatste speler op de eerste tafel. Volop in het zicht van tientallen toeschouwers won hij met speels gemak zijn eerste wedstrijd. Met afwisselende goede services, goed bewegen en sterk nadenken won hij ook z’n 3e en 4e wedstrijden! Dit resultaat garandeerde hem de verdiende 1e plaats in de poule, dus: naar de finale!

Joep Mul was uiteraard weer te laat en had de slechtste voorbereiding van de zaal:) Dit mocht echter niks uitmaken want hij won met z´n krachtige forehand ballen de eerste wedstrijd. Hij zette deze winnaarsmentaliteit voort en won ook z´n 3e en 4e wedstrijd. Ook Joep gaat naar de finale!

Niels Veldt had zoveel zin in dit toernooi dat hij ruim 15 minuten te vroeg aanwezig was! Dit enthousiasme hielp hem aan 2 winstpartijen uit zijn eerste 3 wedstrijden, wat hem tussentijds een gedeeld eerste plaats opleverde. Deze plaats moest hij verdedigen tegen teamgenoot Tessa; een monsterpartij die van 0-2 via 2-2 naar een winstpartij werd omgebogen. Niels zegevierde de dag met sterke backhand slagen en werd ook eerste in z’n poule en is dus: naar de finale!

Niels vs. Tessa

De finale wordt gespeeld bij TTVN (Nieuwegein) op zaterdag 27 juni. Komt dat zien!!

Wij bedanken de spelers voor hun inzet en de coaches (Juliet, Rene en Kevin) voor hun wijsheid en inzichten!

Rogier