Hoogland 5 een stapje dichterbij het kampioenschap!

Afgelopen zaterdag, 5 maart, speelde Hoogland 2 tegen Huizen 2. Boas kalf speelde goed en won twee wedstrijden. Nick Lorist was duidelijk de man van de wedstrijd, hij wist 3 wedstrijden te winnen. Ook de dubbel werd gewonnen door de jongens van Hoogland. Sebastiaan Jans had niet zijn dag en won geen wedstrijden. De eerste wedstrijd in de kampioenspoule van de 2e klasse in feit. Met een derde plaats en één punt achter op de nummer 2 en slechts twee punten op de nummer 1 komen er twee spannende wedstrijden aan.

Hoogland 5 gaat op goede voet verder met de weg naar de kampioenstitel. Afgelopen zaterdag, 5 maart, werd er met 9-1 gewonnen van Almeerspin 8. Sven Bakker en Rogier Wesseling wonnen allebei alle drie hun wedstrijden. Ook de dubbel werd gewonnen en Olaf Kooijman won 2 wedstrijden. Met nog 2 wedstrijden te gaan staat Hoogland 5 1e met 5 punten voor op de nummer 2.

Uitslagen jeugd:

• Landelijk C: Hoogland 1 – Victory’55 1 3-7