Hoogland 6 gaat voor de kampioenstitel!

Afgelopen donderdagavond, 27 maart, speelde Hoogland 6 tegen de directe concurrent Woerden 9. Deze wedstrijd eindigde in een evenwichtige eindstand van 5-5. Door deze uitslag blijft het verschil tussen de 1e en de 2e plek in de poule 8 punten in het voordeel van Hoogland, en met nog één wedstrijd te gaan is er dus een reële kans op het kampioenshap voor Hoogland 6. Martien de Craats was afgelopen week duidelijk de sterkste speler en won alle drie zijn wedstrijden. Ook Leo Verschoor wist één wedstrijdje mee te pikken, jammer genoeg won Klaas van de Pol geen wedstrijden deze week.

Afgelopen vrijdagavond, 28 maart, verloor Hoogland 5 met 7-3 ATC Almere 8. Rein Muchall was deze wedstrijd duidelijk de sterkste man van Hoogland 5 en won 2 wedstrijden. Ramon Dunk won één wedstrijd, jammer genoeg won Thijs Zwart niks. Wel blijft Hoogland 5 waarschijnlijk volgend seizoen gewoon uitkomen in de 5e klasse, want op dit moment bezitten ze een mooie 4e plek met 6 punten voor op de nummer 5 met nog één wedstrijd te gaan.

Uitslagen Hoogland senioren:

• 2e klasse: Hoogland 1 – Iduna 1 1-9
  • 2e klasse: Hoogland 2 – Almeerspin 4 6-4
  • 3e klasse: Hoogland 3 – ATC Almere 3 5-5
  • 4e klasse: Hoogland 4 –hebben deze week niet gespeeld.
  • 5e klasse: Hoogland 5 –ATC Almere 8 3-7
  • 6e klasse: Hoogland 6 – Woerden 9 5-5