Hoogland (senioren) 2 terug in de strijd!

Afgelopen dinsdagavond speelde Hoogland 2 tegen Woerden 2. De spelers van Hoogland speelde erg goed, Jesse Coljee won alle 3 zijn wedstrijden. Joseph van Sommeren won door goed spel 2 wedstrijden en Rogier Kouwenhoven won ondanks goed spel maar 1 wedstrijd. Ook de dubbel werd gewonnen door de Hooglandse boys. Door deze overwinning komt Hoogland 2 weer op een mooie 3e plek te staan en doen ze weer helemaal mee in de poule.

Net zoals vorige week haalde Hoogland 3 deze week ook weer hard uit, na vorige week 9-1 te winnen zette ze dat deze week goed door met een overwinning van 8-2 op TTVN Nieuwegein 5. Gerard Aanstoten wist er net als vorige week weer 3 te winnen. Benjamin Engels won 2 wedstrijden net zoals Gerard van Dam. Ook deze dubbel werd mooi gewonnen.

Uitslagen Hoogland senioren:

• 2e klasse: Hoogland 1 – Effect 1 3-7