Inhaalwedstrijden senioren: Ronald W. scoort een hattrick

Deze week werd voor Hoogland 4 gebruikt om een wedstrijd in te halen tegen de nummer 1 in de poule. De eerste plek werd (en wordt nog steeds) door ATC Almere 5. De mannen van Hoogland 4 verloren 6-4, wat nog best een goeie prestatie was tegen het sterk team uit Almere. Dat er maar 6-4 werd verloren en niet harder was vooral te danken aan Ronald Wanink die alle drie zijn wedstrijden glansrijk won. Ook Werner Brouwer won een potje, jammer genoeg won Eric Capello deze week geen wedstrijden.

Team 6 van Hoogland speelde juist een wedstrijd een week eerder dan dat hij eigenlijk zou plaatsvinden. Er werd met 5-5 gelijk gespeeld tegen UTTC 11. Dit gelijkspel was vooral te danken aan Martien van de Craats die drie wedstrijden won. Ook Klaas van de Pol en Ries van de Grift wisten allebei één partij te winnen.

Uitslagen Hoogland senioren:

• 4e klasse: Hoogland 4 – ATC Almere 5 4-6