Inhaalwedstrijden Senioren

Afgelopen dinsdag speelde Hoogland 2 een inhaalwedstrijd tegen HTTC. Het team van Hoogland, dat dit jaar voor het eerst 2e klasse speelt, begon erg goed aan het seizoen. Jammer genoeg verloor het deze week 7-3 van HTTC. Koen van Es en Rogier Kouwenhoven wonnen allebei geen partij ondanks wisselend erg goed spel. Jesse Coljee speelde erg goed en dat zag je ook in de resultaten, hij won 3 partijen.

Afgelopen vrijdag speelde Hoogland 5 tegen LTTC 5. Deze wedstrijd was erg spannend en eindigde dan ook met een 5-5 gelijkspel. Aan Hooglandse zijde won Henk van de Cotelet er 2, Thijs Zwart won met knap spel 1 wedstrijd en Rein Muchall won door goed spel ook 2 wedstrijden. De dubbel ging jammer genoeg verloren.

Uitslagen Hoogland senioren:

• 2e klasse: Hoogland 1 – Gispen 3 4-6