Keistadtoernooi

In tegenstelling tot eerder berichtgeving niet op 12 september maar op zaterdag 5 september.

Zaterdag 5 september vindt het Keistadtoernooi plaats, een gezamenlijk toernooi van ttv Hoogland en Over ‘t Net. Alle leden van beide verenigingen zijn van harte uitgenodigd om hieraan deel te nemen! Voor het jeugdtoernooi kunnen ook spelers van andere verenigingen van de Afdeling Midden zich inschrijven (tot en met Landelijk B).

Het toernooi zal worden gespeeld in Sporthal De Bieshaar (Breelandhof 8, Hoogland). Er wordt begonnen om 10 uur, zaal open om 9 uur. Deelnemers melden zich uiterlijk om 9:45 uur. De inschrijfkosten bedragen €7,50 (€5,- voor jeugdleden).

Het maximum aantal deelnemers is 84 (senioren en jeugd bij elkaar). Meer passen er niet in de zaal, dus wees er snel bij!

Aanmelden kan door te klikken op deze link en het formulier in te vullen.

Meer informatie volgt later, hier op de website.

We hopen op een grote opkomst en een gezellig toernooi!