Klasse week voor de Highland youth

In de vierde competitiewedstrijd van het seizoen ging Hoogland 1 op pad naar Hilversum. In het mooie Hilversumse tafeltenniscentrum wisten de Hooglanders onder begeleiding van Mark een 6-4 overwinning te behalen. Rik won opnieuw 3 partijen, Nick won er 2 en gezamenlijk wisten ze het dubbelspel ook de goede kant op te trekken. Niels kwam deze week helaas niet tot winst. Hoogland 1 staat op dit moment 2e in de poule met 5 punten achterstand op Huizen. Volgende week bevechten de twee teams elkaar in de Holleblok in Huizen.

Naast de uitwisselingsreizen naar Tsjechië en open dagen in Utrecht moest er ook nog getafeltennist worden in Culemborg. Gezien het volle programma van de jongens van team 2 konden er deze week maar twee spelers worden opgesteld. Gispen, die met een invaller speelde, begon hierdoor de wedstrijd met een 3-0 voorsprong. Joep en Boas lieten zich niet kennen en wisten allebei hun drie enkels en de dubbel te winnen, een topprestatie!

In Wilnis speelde team 3, in de 2e klasse, tegen Veenland. De vorige wedstrijden hebben laten zien dat dit een hoog niveau is en dat er geen makkelijke partijen tussen zitten. Dit weekend heeft het derde team 3 punten weten te halen, een prima prestatie. Daarmee brengen ze hun puntentotaal op 9. Rody wist tegen Veenland zijn eerste partij van het seizoen te winnen! En ook Peter wist twee partijen binnen te halen!

Hoogland 4 weet inmiddels wel wat winnen is, alleen zo dik winnen als afgelopen zaterdag is dit seizoen nog niet eerder gebeurt. Olaf, Mees en Sven behaalden een klinkende 10-0 overwinning op hun tegenstanders uit Huizen. Inmiddels staat team 4 op 35 punten uit vier wedstrijden. Klasse!

Hoogland 5 wint voor de derde keer dit seizoen zeer verdiend met 9-1 (de vierde wedstrijd eindigde in 10-0 voor de Hooglanders). Tegen Veenland wonnen Sem en Ewout allebei 3 partijen, Bas 2 partijen en ook de dubbel werd gewonnen. Ook Hoogland 5 bezet de koppositie in de poule, met 37 punten uit vier wedstrijden!