Luuk en Sander van Amstel winnen laatste toernooi

Als afsluiting van het tafeltennisseizoen is in de Neng het jaarlijkse ouder-en-kind-toernooi gespeeld. Zowel jeugdleden met hun ouders of opa/tante als ook senioren met hun familielid mochten hier aan mee doen. Dit jaar door diverse redenen een iets minder grote opkomst, maar dat mocht de pret voor de deelnemers zeker niet drukken: 12 teams gingen de strijd met elkaar aan, verdeeld in 2 zeskampen. Ouders tegen ouders, kinderen tegen kinderen en uiteindelijk een dubbel. De aanmoedigingen waren duidelijk: “rustig aan pap….”, kom op mama, je kunt het!” In zeskamp A werd het een spannende strijd om de tweede plaats: uiteindelijk eindigden Sebastiaan en Rien Jans in deze poule op plek twee. Kampioen in poule A werden Luuk en Sander van Amstel met 5 gewonnen wedstrijden. In deze poule speelde ook het enige meisje: Sophie Wanink met papa Ronald deed het prima! In poule B waren de moeders goed vertegenwoordigd. Ook de jongste deelnemer van dit toernooi speelde in deze poule: Boris was met zijn 5 jaar een enthousiaste deelnemer die samen met papa Jan prima tegenstand bood. In deze poule eindigden Joep en Karel Mul  op de tweede plaats, Eric Capello en Niels van Veen wonnen de poule met 5 overwinningen.

20140705_123803 20140705_123037

Na de poulewedstrijden de vervolgronde, zodat we ook een echte rangschikking zouden krijgen. Voor de uiteindelijke winnaars was er eerst nog een kruisfinale: Joep en Karel verloren met 0-3 van Luuk en Sander, Niels en Eric wonnen met 2-1 van Sebastiaan en Rien. De finale werd dus gespeeld tussen Luuk/ Sander en Niels/Eric: het werd een 2-1 overwinning voor Luuk/Sander. Gefeliciteerd! Hieronder de totale rangschikking:

12e plaats: Boris en Jan Gerritsjans

11e plaats: Sophie en Ronald Wanink

10e plaats: Stijn en Arnold van der Kaaij

9e plaats: Dennis en Simone Janssen

8e plaats: Rody en Petra van Kuijl

7e plaats: Bram en Leo Houweling

6e plaats: Thom en Gert Jan Bleeker

5e plaats: Evan en Nicole de Ridder

4e plaats: Sebastiaan en Rien Jans

3e plaats: Joep en Karel Mul

2e plaats: Niels en Eric Capello

Kampioenen: Luuk en Sander van Amstel

Al met al een leuke afsluiting van het seizoen, spelers jong en oud waren enthousiast en iedereen ging met een mooi aandenken naar huis. Voor iedereen een hele fijne zomervakantie, en tot in het nieuwe seizoen!

20140705_141942