Masco Herfsttoernooi 2013 op donderdag 24 oktober

Ruim 100 kinderen van 13 verschillende basisscholen hebben zich ingeschreven voor het Masco Herfsttoernooi 2013 en gaan dus op donderdag 24 oktober lekker een paar uur tafeltennissen in wijkcentrum De Neng te Hoogland (naast de bieb).

We raden de deelnemers aan om hun eigen batje mee te nemen. Er zijn een paar batjes van de club beschikbaar, maar dan moet je iedere wedstrijd met een ander batje spelen.

Verder wordt het sportieve dag waarin je een behoorlijk aantal wedstrijden gaat spelen. Per groep zijn er maar liefst 4 prijzen te winnen + nog extra prijzen voor de beste meiden. Neem daarom sportieve kleding mee en natuurlijk je sportschoenen!

De prijsuitreiking van groep 7 en 8 in 2010
Actie Mascotoernooi 2012

DSC_2872

Vanuit de club zullen veel vrijwilligers helpen met het toernooi. Ook voor andere leden die in de gelegenheid zijn, staat het vrij om een kijkje te komen nemen.

Groep 4, 5 en 6:
Het toernooi zal beginnen om 9.30 uur (zaal open om 9.00 uur) en duurt tot 12.00 uur.

Groep 7 en 8:
Het toernooi zal beginnen om 14.00 uur (zaal open om 13.30 uur) en duurt tot 17.00 uur.

Dankzij de bijdrage van onze sponsor Masco Kantoorefficiency (www.masco.nl) zijn er wederom geen deelnamekosten aan dit toernooi.