Mooie overwinningen van Hoogland 2 , 4 en 5

Afgelopen zaterdagmiddag, 29 Maart, heeft Hoogland 5 goede zaken gedaan  voor het kampioenschap door 7-3 te winnen van de directe concurrent Elan 2. Bij Hoogland was Sven Bakker deze week duidelijk de kopman, hij won al zijn wedstrijden. Ook Rogier Wesseling en Mees Noortman speelden erg goed en wonnen allebei 2 wedstrijden. Wel werd jammer genoeg de dubbel verloren door de jongens van Hoogland.

Hoogland 2 speelde dit seizoen in een poule van acht teams. Wat erop neerkomt dat er één keer tegen iedereen word gespeeld, en dat daarna de bovenste 4 teams nog een keer tegen elkaar spelen en de onderste vier ook. Doordat de spelers van Hoogland 2 dit seizoen aanwinst kregen van de sterke Nick Lorist en zelf ook goed hebben gespeeld zijn ze als 3e geëindigd.  Dat komt erop neer dat ze nu met de andere drie teams gaan strijden om het kampioenschap. Ook afgelopen zaterdag speelde Hoogland 2 sterk, er werd met 7-3 gewonnen van de stadsgenoot Over ’t Net 1. Nick Lorist won al zijn wedstrijden en ook Niels Veldt en Boas Kalf speelde goed en wonnen 2 wedstrijden.

Uitslagen Hoogland jeugd:

• Landelijk C: Jammer genoeg hoefde het vlaggenschip van Hoogland niet te spelen.
  • 2e klasse: Hoogland 2 – Over ’t Net 1 7-3
  • 3e klasse: Hoogland 3 – SHOT (S) 1 5-5