NJM finale zware dag voor Luuk

De afdelingsfinale van de jeugdmeerkampen werd 26 oktober gespeeld in Hilversum. Vanuit ttv Hoogland was deze dag  Luuk bij de jongens junioren actief.
Luuk speelde in de juniorenpoule en hier waren alleen  landelijke spelers te vinden. Een negenkamp, dus acht wedstrijden volop strijd. De nummers 1 t/m 4 hadden recht op een plaats in de kwartfinale.
Luuk had een valse start tegen Joeme Tepa (ATC Almere), kwam met 0-2 achter maar wist de wedstrijd te kantelen en won uiteindelijk met 3-2. Verlies tegen Willem Bakens (VTV), maar winst tegen Ruben van Straten (ATC Almere) hielden Luuk in de race voor de bovenste 4 plekken.  Helaas begon er toen een iets mindere periode voor Luuk: verlies in 5 games tegen Manuel Rincon (SVE) en tegen Jorrit van de Kooi (VTV) zorgde voor een terugslag.
Luuk herpakte zich geweldig door met 3-0 te winnen van Patrik Roest (landelijk A bij Hilversum) en van Elroy Pijnenbrug (Almeerspin). Helaas bleek dit toch net niet genoeg te zijn voor de vierde plaats: Luuk eindigde met 4 gewonnen wedstrijden op de vijfde plaats. Nu maar hopen dat de afdeling Midden nog een extra plek krijgt toegewezen in de kwartfinale, zodat Luuk daar toch ook actief kan zijn.

In de kwartfinale op 6 december in Almere speelt in ieder geval onze “dame”: Anouk van den Boom bij de meisjes welpen.

Mark bedankt voor de coaching van deze dag.