Rare-bat-toernooi leuke afsluiting donderdagtraining

Wel eens met een houten slagplank getafeltennist? Of met een badminton of tennisracket? Een deksel maakt ook een heel leuk geluid kunnen wij je vertellen!  De vroege donderdagtraining heeft het seizoen afgesloten met een rare-bat-wedstrijd. Iedere speler mocht iets van huis meenemen, waarvan hij/zij dacht dat je ermee kon tafeltennissen en hier werd eerst mee geoefend en later mee wedstrijd gespeeld. Het was een leuk gezicht, en het viel nog niet altijd mee. Met deze gezellige activiteit werd de laatste trainingsavond voor deze groep afgesloten. Na de zomer zien we elkaar weer en dan staan de echte tafeltennisbatjes weer centraal. Gelukkig zien we een aantal nog terug op 5 juli bij het ouder-en-kind- toernooi of bij de bowling.

Voor diegenen die hier niet bij zijn: alvast een hele fijne vakantie!

20140626_193255 20140626_192905