Senioren: Team 3 deelt rake klappen uit.

Na twee overtuigende thuisoverwinningen van Hoogland 1 stond de lastige uitwedstrijd tegen SVO 3 uit De Meern op het programma. Door een geval van overmacht moest team 1 op het laatste moment beroep doen op een invaller. Koen kreeg nietsvermoedend bezoek van Andre en Jan en werd letterlijk van achter de eettafel weggeplukt. Jan en Andre verloren allebei hun eerste enkel. Koen won zijn eerste game overtuigend met 11-3, maar moest het daarna toch afleggen. Pas bij 6-0 pakte Hoogland het eerste punt door Andre. Helaas bleef het daarbij, ondanks dat alle spelers bij vlagen erg goed stonden te spelen. Hoogland 1 valt nu weg uit de middenmoot, maar kan aanstaande maandag door een goed resultaat tegen Gispen uit Culemborg weer terugkeren.

Hoogland 3 en 4 wonnen als enige 2 senioren teams van Hoogland afgelopen week wel. In team 3 won Benjamin Engels er 3, Gerard Aanstoten ook 3 en Gerard van Dam 2 daardoor wonnen zij 9-1 van TVS 5. In team 4 won Mark Stafhorst er 3, Ronald Wanink wist er ook 3 binnen te slepen, ondanks goed spel won Eric Capello deze week helaas niets. Eindstand: 6-4 voor Hoogland.

Uitslagen Hoogland senioren:
2e klasse: Hoogland 1 – SVO 3 1-9
2e klasse: Hoogland 2 – Rega 4 4-6
4e klasse: Hoogland 3 – TVS 5 9-1
4e klasse: Hoogland 4 – TVS 3 6-4
5e klasse: Hoogland 5 – ATC-Almere 8 5-5 (Joep Mul uit team 4 van de jeugd viel in en won door goed spel 2 wedstrijden)
5e klasse: Hoogland 6 – UTTC 11 3-7
6e klasse: Hoogland 7 – Bunshot 5 0-10