Totale glorie voor heel Hoogland!

Afgelopen zaterdag, 15 maart, nam Hoogland 2 het op tegen de directe concurrent Hilversum 3. De dag begon goed, na 5 wedstrijden stond Hoogland met 5-0 voor. Daarna leek de vechtlust en het scherpe spel een beetje weg te zakken. De eindstand werd uiteindelijk 6-4 voor Hoogland. Deze winst was net niet groot genoeg op Hilversum te passeren op de ranglijst. Voor Niels Veldt van Hoogland was dit een mooie dag hij won al zijn wedstrijden. Nick Lorist en Sebastiaan Jans wonnen allebei één wedstrijd.

Hoogland 5 wist afgelopen zaterdag, net zoals vorige week met 10-0 te winnen. Deze week was SVO 2 het slachtoffer, die met 10-0 ten onder ging tegen dit jonge talentvolle team. Vooral Sem Mul had hierin een speciaal aandeel, hij won als invaller al zijn wedstrijden. Ook Rogier Wesseling en Mees Noortman wonnen al hun wedstrijden. Na dit resultaat en na één keer tegen alle tegenstanders gespeeld te hebben staat Hoogland 5 1e in de poule met 2 punten voor op de 2e , Elan 2,.

Uitslagen Hoogland jeugd:

• Landelijk C: Hoogland 1 – HBM-Taveri 1 6-4