Uitwisseling Woerden

Vrijdagavond 17 januari vertrokken de Hooglanders, 12 man sterk (André, Rogier, Koen, Gerard, Gerard, Benjamin, Piet, Werner, Henk, Rein, Thijs en Ronald), richting TTV Woerden voor de 14e editie van de jaarlijkse uitwisseling.

Vier teams van Hoogland in de 2e, 3e, 4e en 5e klasse namen het deze avond op tegen vier teams van Woerden. Tot aan de 9-9 ging het gelijk op. Hierna kwam Woerden op voorsprong en leek de avond beslist. Toch wist Hoogland zich knap terug te vechten en met nog 2 wedstrijden te spelen stond de score 19-19 op het bord. Henk van de Coterlet en Rogier speelde hun laatste wedstrijden onder hoogspanning. Henk was niet tegen zijn tegenstander opgewassen. Dit betekende een 20-19 achterstand voor Hoogland. Als Rogier zijn laatste wedstrijd zou winnen moesten er games worden geteld. Helaas kwam het hier niet op aan. Rogier verloor zijn laatste wedstrijd in 5 games en dit resulteerde in een 21-19 verlies voor de Hooglanders.

De uitwisseling is nu in totaal 6 keer gewonnen door Woerden en 8 keer door Hoogland. Pieter (Woerden) en Henri (Hoogland) bedankt voor de organisatie en tot volgend jaar in Hoogland!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA