2e Keistadtoernooi!

Zaterdag 3 september vindt de tweede editie van het Keistadtoernooi plaats, een gezamenlijk toernooi van ttv Hoogland en Over ‘t Net. Naast alle leden van beide verenigingen zijn ook de senioren van Shot (Soest), Overhees, Rega, TTCL, Bunshot en Elan van harte uitgenodigd om hieraan deel te nemen! Voor het jeugdtoernooi kunnen alle spelers van de Afdeling Midden zich inschrijven.

Het toernooi zal worden gespeeld in Sporthal De Bieshaar (Breelandhof 8, Hoogland). Aanvang 10:30 uur, zaal open om 9:30 uur. Deelnemers melden zich uiterlijk om 10:15 uur. Prijsuitreiking om 18 uur. De inschrijfkosten bedragen €7,50 (€5,- voor jeugdleden).

Het maximum aantal deelnemers is beperkt, dus wees er snel bij!

Aanmelden kan tot en met 27 augustus door het online inschrijfformulier in te vullen. Het inschrijfgeld dient te worden overgemaakt naar NL20 RABO 0191 6656 81 (TTV Hoogland) o.v.v. ‘Keistadtoernooi ‘, je naam en het onderdeel waaraan je deelneemt (jeugd/senioren).