Moeilijke week voor Hoogland jeugd

Afgelopen zaterdag moest het 1e team  van Hoogland tegen Scylla uit Leiden spelen. Het team van Hoogland dat dit jaar voor het eerst landelijk C speelt en 4e staat moest het opnemen tegen Scylla die momenteel de 1e plek bezet. De teams hadden elkaar al eerder getroffen, in Leiden waar de thuisclub met 9-1 won en waar zo ook duidelijk sterker waren. Al was het verschil zaterdag veel kleiner won Scylla alweer met 9-1. De enige winst werd gepakt door Luuk van Amstel die in de 5e game won van Remon de Graaf ook Rik van Es wist het spannend te maken tegen Remon maar verloor juist net in de 5e game. Rik van Es verloor alle drie zijn wedstrijden net zoals Harriet Dubbink, Luuk van Amstel won 1 wedstrijd.

Het 5e team van Hoogland redde afgelopen zaterdag de eer van de Hooglandse club door als enige team te winnen. Het team won 7-3 van Wik 4 door erg goed spel. Meest Noortman won 2 van zijn 3 wedstrijden, Rogier Wesseling won door super spel alle drie zijn wedstrijden en Olaf Kooijman won ondanks goed spel deze week 1 wedstrijd.

Uitslagen Hoogland jeugd:

• Landelijk C: Hoogland 1 – Scylla 1 1-9