Bram en Sem kampioen bij mini meerkamp!

Op zondag 9 maart werd er weer een mini meerkamp gespeeld. Dit keer was het strijdtoneel in Nieuwegein, bij de club V.T.V. Het was druk, er werd gespeeld op maar liefst 9 tafels en iedereen had er zin in.
Bram, Sem en Olaf waren onze vertegenwoordigers en samen met coach Frank Kooijman waren ze al vroeg op pad. De jongens zaten ieder in een eigen poule met nog 5 andere spelers.
Bram en Sem hadden eigenlijk geen coaching nodig, want zij wonnen hun partijtjes allemaal vrij gemakkelijk. Zij hebben laten zien dat ze al heel goed kunnen spelen! Dus zij zijn allebei 1e geworden in hun poule!
Olaf zat in een poule waar bijna iedereen aan elkaar gewaagd was. De 1e twee partijen verloor hij nipt in 5 games, daarna won hij 3 partijen waaronder ook die tegen de latere winnaar. Uiteindelijk werd hij derde.
We hebben weer veel spannende, sportieve en leuke wedstrijden gezien. Mede dankzij V.T.V. en de organisatie onder leiding van Wim Fasotte.

Ouders bedankt voor het supporteren, Frank bedankt voor het coachen!