Comeback Hoogland 1 Jeugd

Op zaterdag 5 oktober speelde Hoogland 1 op Landelijk C niveau tegen Victory’55 1 uit Volendam. De wedstrijd eindigde in  5-5. Nadat Hoogland 1 de afgelopen twee weken 9-1 had verloren was dit een welkom gelijkspel. Luuk van Amstel verloor zijn eerste partij maar herpakte zichzelf daarna mooi en won zijn 2 opeenvolgende partijen. Rik van Es herpakte zich ook van zijn slechte start van het seizoen (1 uit 9) en won er 2. Harriet Dubbink speelde erg goed en won 1 partij. De dubbel werd net verloren door Harriet en Rik.

Ook Team 3 van Hoogland speelde erg goed, ze wonnen 9-1 van Hilversum. Peter Pluim verloor 1 wedstrijd waardoor hij van zijn 100% af is, hij heeft er nu acht van de negen gewonnen. Joep Mul deed deze week pas voor de 1e keer mee in zijn eigen team en won er 3, waardoor hij op een mooi percentage van 100% terechtkomt. Jaïr Louhenapessy won er alweer drie en blijft daardoor op 100% staan.

Team 5 van Hoogland verloor 7-3 tegen HTTC 4. Mees won er 2 en Rogier 1 en Olaf wist helaas geen wedstrijden te winnen. Mees behaalde een prachtig resultaat hij haalde namelijk Sven Huiting van zijn 100% af. Knap Werk Mees!

Uitslagen Hoogland jeugd:

• Landelijk C-klasse: Hoogland 1 – Victory’55 1 5-5