De jongste jeugd redt de eer van Hoogland

Het 6e jeugdteam van Hoogland wat momenteel startersklasse speelt wist afgelopen zaterdag als enige van de Hooglandse teams te winnen. In de startersklasse worden er in tegenstelling tot de andere klassen maar 5 wedstrijden gespeeld (in plaats van 10). Het team moest zaterdag middag in Utrecht tegen SVE 9 spelen. Het was een erg spannende wedstrijd die met 3-2 werd gewonnen door de spelers van Hoogland, Bas van den Boom won 2 wedstrijden, Ewout van Nimwegen won 1 wedstrijd en Victor van der Doorn verloor zijn wedstrijd ondanks er goed spel.

Het 3e Jeugdteam van Hoogland dat dit jaar uitkomt in de 4e klasse stond 2e in de competitie, en moest afgelopen zaterdag tegen de 1e plek die werd bezet door Almeerspin 5. De jongens van Hoogland 3 verloren met 6-4 van Almere. Jaïr louhenapessy won 3 wedstrijden door zijn goeie spel, wat we ook van hem verwacht zijn. Peter Pluim speelde deze week iets minder dan de vorige weken en won maar 1 wedstrijd en Donald hioe won ondanks best goed spel geen wedstrijden deze week.

Uitslagen Hoogland jeugd:

• Landelijk C-klasse: Hoogland 1 – Rally 1 1-9 (Joep Mul speelde mee bij Hoogland, hij speelt normaal in het 3e jeugdteam. Hij speelde erg goed en won elke wedstrijd een game)
  • 2e klasse: Hoogland 2 – SVE 2 2-8
  • 4e klasse: Hoogland 3 – Almeerspin 5 4-6