Een gouden toekomst voor TTV Hoogland

Afgelopen zaterdag, 1 Februari, won het 4e team van Hoogland met 9-1 van het 4e team van Shot. Nadat Rody Kuijl de 1e wedstrijd verloor, omdat hij nog even moest inkomen. Nadat de 1e wedstrijd werd verloren werd er alleen nog maar gewonnen door Rody Kuijl, Evan de Ridder en Dennis Janssen. Ook de dubbel werd gewonnen door de jonge spelers van Hoogland. Waardoor de wedstrijd eindigde met een eindstand van 9-1 voor Hoogland.

Ook het andere jonge team van Hoogland, team 5, won afgelopen zaterdagmiddag van hen stadsgenoot Over ’t Net 5. De jonge spelers, Mees Noortman, Sven Bakker en Rogier Wesseling wonnen allemaal al hun wedstrijden. Ook bij dit team werd de dubbel door Hoogland gewonnen, waardoor er een mooie eindstand van 10-0 bereikt werd door dit relatief jonge Hooglandse team. Door deze mooie eindstand staat team 5 ook meteen 1e in de poule.

Uitslagen jeugd:

• Landelijk C: Hoogland 1 – ATC Almere 1 3-7