Gispen 3 – Hoogland 1: 6-4

Maandag 14 oktober

Team 1 mocht na het debacle in De Meern aantreden tegen Gispen 3 uit Culemborg, een uitgestelde wedstrijd. Ook dit team staat in het rechterrijtje en dat betekent alle hens aan dek.
De eerste wedstrijd verloor Andre in 4 games in een nerveuze wedstrijd. Jan en Erwin wonnen hun enkel allebei in vier games met bij vlagen erg goed spel van beide spelers, 2-1 voor Hoogland.
Helaas ging het dubbel van Andre en Jan verloren. Dit bleek een ommekeer te zijn, want ook de vier volgende wedstrijden waren voor Gispen. Gelukkig wonnen Andre en Jan hun laatste enkel, zodat de schade met 6-4 beperkt bleef.
De vierde plaats hebben we vastgehouden, maar de nummers 4 t/m 6 staan erg dicht bij elkaar. Volgende week tegen koploper Effect uit Wijk bij Duurstede.