Hoogland 3 en 5 op naar het kampioenschap!

Hoogland 1 moest afgelopen zaterdag voor de 2e keer dit seizoen het opnemen tegen ATC Almere 1. Na in Hoogland met 7-3 verloren te hebben werd het in Almere 5-5. Luuk van Amstel en Rik van Es speelde beide erg goed en scherp en wonnen allebei 2 wedstrijden. Harriët Dubbink speelde net iets minder goed bij de enkels en verloor al haar enkels met een nipt verschil. Wel won Harriët samen met Luuk de dubbel.

Hoogland 3 moest het afgelopen zaterdag opnemen tegen het andere Amersfoortse team , Over ’t Net 2,. Over ’t Net 2 stond voordat deze wedstrijd begon 1e in de poule met één punt voor op Hoogland 3. Door goed spel wist Hoogland 3 met 7-3 te winnen van Over ’t Net 2. Vooral Jaïr Louhenapessy speelde erg goed en won 3 wedstrijden. Joep Mul speelde ook erg sterk en won 2 wedstrijden. Donald Hioe speelde ook erg goed, maar won maar één wedstrijd. Door dit resultaat heeft Hoogland 3 de 1e plek in de poule veroverd. Met twee punten voor op de nummer 2 is er zeker een kans op het kampioenschap!

Nadat Hoogland 5 al twee keer achter elkaar met 10-0 had gewonnen werd er deze week met 9-1 gewonnen van Over ’t Net 5. Mees Noortman en Sven Bakker speelde allebei erg goed en wonnen drie wedstrijden. Olaf Kooijman speelde ook goed en won 2 wedstrijden. Ook de dubbel werd gewonnen door de jonge jongens van Hoogland. Na dit resultaat bezet Hoogland 5 nog steeds de 1e plaats in de poule met één punt voorsprong op Elan 2. Volgende week zaterdag word de kampioenstitel dan ook waarschijnlijk al beslist als Hoogland 5 thuis in de Neng tegen Elan 2 speelt.

Uitslagen jeugd:

• Landelijk C: Hoogland 1 – ATC Almere 1 5-5
  • 2e klasse: Hoogland 2 – ATC Almere 2 6-4
  • 3e klasse: Hoogland 3 – Over ’t Net 2 7-3
  • 5e klasse: Hoogland 4 – SHOT (S) 4 (uitslag nog niet bekend)
  • 6e klasse: Hoogland 5 – Over ’t Net 5 9-1
  • Startersklasse: Hoogland 6 – SHOT (S) 8 (uitslag nog niet bekend)