Hoogland 4, 6 en 7 redden de eer!

Het 4e team van Hoogland won onder leiding van sterspeler Ronald Wanink 8-2 van ATC Almere 7. Nadat Ronald vorige week al zijn wedstrijden had gewonnen deed hij dit deze week gewoon nog een keertje. Waardoor Ronald op dit moment 6 van de 6 wedstrijden heeft gewonnen en daardoor op een mooi percentage van 100% terechtkomt. Ook Mark Stafhorst en Werner Brouwer pakte ook allebei 2 van de 3 potjes en ook de dubbel werd gewonnen.

Ook het 6e team van Hoogland won afgelopen week met 8-2 van Maarsen. Martien van de Craats en Leo Verschoor wonnen allebei door erg goed spel alle drie hen wedstrijden. Bij Klaas van de Pol ging het deze week iets minder dan normaal en daarom won hij jammer genoeg maar 1 wedstrijd. Gelukkig werd de dubbel gewonnen door Hoogland waardoor er een mooie eindstand bereikt werd van 8-2 voor Hoogland.

Uitslagen senioren:

• 2e klasse: Hoogland 1 – De Schans 1 2-8