Hoogland 4 & 6 kampioen!

De Hooglandse senioren doen opnieuw van zich van spreken! In het najaarsseizoen zijn team 4 en team 6 beide overtuigend kampioen geworden.

Team 4 kwam uit in de 5e klasse en was het aan haar stand wel een beetje verplicht kampioen te worden en promotie af te dwingen. De praktijk is echter weerbarstiger en kijkt niet altijd naar ‘stand’, het enige wat uiteindelijk telt is de echte stand. Onderschatting bleek bij de seizoensstart de grootste vijand en de eerste wedstrijd werd met 7-3 verloren tegen Bunshot uit Bunschoten. Ramon, Joep en Werner wonnen alledrie maar één partij. Gelukkig wisten de mannen van team 4 de motivatie te vinden en zich op tijd te herpakken. In het vervolg van de competitie is geen wedstrijd meer verloren. Thuis heeft Hoogland met een 9-1 overwinning op Bunshot laten zien dat het 7-3 verlies toch echt een incident was. Al voor het einde van het seizoen was het kampioenschap een feit. De laatste wedstrijd tegen Lelystad is enkel nog een formaliteit.

Werner, Ramon, Joep en Kevin: gefeliciteerd!

team 4 kampioen 5e klas nov 2015

Team 6 kwam uit in de 6e klasse en heeft hier flink huis gehouden. De eerste drie wedstrijden werden met 10-0 gewonnen. Pas in wedstrijd vier kon de tegenstander een speldenprikje uitdelen en werd het slechts een 9-1 overwinning in het voordeel van de Hooglanders. Vanaf het begin het seizoen was het duidelijk wat de doelstelling van team 6 was en aan deze doelstelling is ruimschoots voldaan. Met winstpercentages van 100% (Martien), 96% (Klaas) en 83% (Leo) mogen de mannen dik tevreden zijn. In 2016 zullen we zien of dit ijzersterke seizoen zich ook vertaald naar handhaving in de 5e klasse.

Klaas, Leo en Martien: gefeliciteerd!

team 6 kampioen 6e klas nov 2015