Hooglandse teams overwinnen

Afgelopen dinsdag wist het relatieve jonge 2e team van Hoogland met 9-1 te winnen tegen de concurrenten van SVE. Jesse Coljee wist door slim spel alle drie zijn wedstrijden binnen te halen, ook Koen van Es wist door goed en slim spel drie wedstrijden binnen te halen en Joseph van Sommeren won ondanks goed spel 2 wedstrijden deze week. Ook de dubbel werd door de jonkies van hoogland gewonnen.

Team 5 van Hoogland wist ook afgelopen dinsdag 9-1 te winnen tegen Good Luck. Het team van Hoogland speelde echt de sterren van de hemel. Henk van de Coterlet wist er dus ook drie te winnen, ook Thijs Zwart won 3 wedstrijden en Rein Muchall won 2 wedstrijden. De dubbel werd ook door het Hooglandse team gewonnen. Na dit resultaat staat team 5 nu 1e in de poule, en heeft dus kampioen kansen met nog één wedstrijd te gaan.

Uitslagen Hoogland senioren:

• 2e klasse: Hoogland 1 – Gispen 3 5-5