Hooglandse tafeltennis kampioenschappen 2014

Met iedere dag nadert de start van de Hooglandse kampioenschappen. Zo vlak na kerst is het een mooi moment om een tussenstand van de inschrijvingen te geven.

De organisatoren zijn zeer tevreden met de hoeveelheid deelnemers! In haar totaliteit zijn er 69 digitale inschrijvingen ontvangen, verdeeld over alle onderdelen. Gaan we de 100 halen?!

Bij de senioren staat er op 4 januari een stevig gevecht voor de titels te wachten, omdat het leeuwendeel van de inschrijvingen voor deze poules zijn. Maar ook de jeugd gaat het niet makkelijk krijgen!

Zit je nog te twijfelen om deel te nemen aan dit toernooi, twijfel dan niet langer. De inschrijvingsperiode eindigt zeer binnenkort. Klik hier voor het inschrijvingsformulier.

——————————————————————————————————————————————————

Oorspronkelijk bericht:

Op zaterdag 4 januari 2014 wordt de 62e editie van de open Hooglandse tafeltennis kampioenschappen gehouden in de Bieshaar!

Vanaf vandaag kan iedereen zich hiervoor inschrijven!

Tijdens deze dag wordt er in meerdere klassen gestreden voor mooie prijzen. Zo zijn er twee klassen voor de jeugd, de klasse tot en met 12 jaar en de klasse van 13 tot en met 17 jaar. Hiernaast wordt er ook een dubbel toernooi gespeeld. Wie zal de jeugdkampioen van Hoogland 2014 worden?

Voor de senioren is er een klasse waarbij Jesse Coljee zijn titel ‘Hooglandse kampioen 2013’ verdedigt. Bij deze klasse wordt na een poulefase het deelnemersveld gesplitst in een categorie A en een categorie B. Hiernaast strijden de senioren in het dubbelspel voor de titel ‘Hooglandse dubbelkampioen 2014’.

Inschrijven kan tot 27 december 2013 via de volgende link: inschrijvingsformulier. Hiernaast krijgen de leden van tafeltennis vereniging Hoogland een inschrijfformulier toegezonden.