Inschrijving Keistadtoernooi geopend !

Zaterdag  9 september vindt de derde editie van het Keistadtoernooi plaats, een gezamenlijk toernooi van Over ‘t Net en ttv Hoogland. Alle jeugdleden van deze beide verenigingen die competitie (gaan) spelen zijn uitgenodigd. Daarnaast zijn ook alle andere jeugdspelers van de Afdeling Midden van harte welkom.

Het toernooi zal worden gespeeld in Sporthal De Bieshaar (Breelandhof 8, Hoogland). Aanvang  12 uur. Deelnemers melden zich uiterlijk om 11:45 uur.  Prijsuitreiking rond  17 uur. De inschrijfkosten bedragen  €5,- voor jeugdleden.

Het maximum aantal deelnemers is 32, dus wees er snel bij!

Aanmelden kan tot en met 2 september door het online inschrijfformulier in te vullen. Het inschrijfgeld dient te worden overgemaakt  naar NL20 RABO 0191 6656 81 (TTV Hoogland) o.v.v. ‘Keistadtoernooi ‘, je naam en je vereniging.