Lid worden

Bij Tafeltennis Hoogland kan zowel de beginnende als de gevorderde tafeltennisser, verschillende avonden van de week een balletje slaan. Behalve druk zijn met tafeltennis kun je ook op het sociale vlak plezierig vertoeven bij Tafeltennis Hoogland. Naast en in harmonie met het sportieve deel is Tafeltennis Hoogland vooral een gezellige vereniging met een goed oog voor de sociale kant van het sporten.

Voor beginners en recreanten is de donderdagavond de aangewezen trainingsavond. Zie de pagina Jeugd voor de trainingen van de junioren. Je kunt vrijblijvend en zonder kosten drie keer bij ons langskomen om sfeer te proeven, een balletje te slaan en te kijken of onze club wat voor je is. Er zijn eventueel batjes te leen. Als je lid wordt moet je uiteraard een eigen batje aanschaffen.

Vind je het leuk om kennis te maken met Tafeltennis Hoogland of heb je een lidmaatschap gerelateerde vraag? Stuur dan een e-mail naar secretaris@ttvhoogland.nl.

Ook horen we graag van je als je Tafeltennis Hoogland lid bent en dingen gaan niet zoals je verwacht. Stuur een e-mail naar secretaris@ttvhoogland.nl zodat we kunnen overleggen wat er anders kan.

Hierbij het inschrijfformulier, dat je in kunt leveren als je na de derde keer (of eerder) besluit lid te willen worden. Dit formulier kan je inleveren bij een trainer, bestuurslid of aan de bar.