Luuk redt eer van team 1 in Leiden

Het 1e jeugdteam van tafeltennis Hoogland, dat dit seizoen voor de 1e keer Landelijk C speelt, moest voor de 3e wedstrijd van het seizoen naar de Leidse club ‘Scylla’. Daar aangekomen bleek al snel dat het team van Scylla toch nog net een niveau hoger was. Het verschil in sterkte was niet groot, maar wel genoeg om bijna alle spannende wedstrijden net in het voordeel van Scylla te beslissen. Gelukkig voor Hoogland redde Luuk van Amstel nog wel de eer door één wedstrijd te winnen. Eindresultaat:  9-1 voor Scylla. Rik van Es er Harriet Dubbink wisten helaas geen wedstrijden te winnen.

Het 2e jeugdteam van Hoogland moest voor hun wedstrijd naar Wik, de tafeltennisclub van Kockengen. De middag begon heel voortvarend en Hoogland kwam op een 5-0 voorsprong. De eerste vier wedstrijden werden allemaal in 5 sets in het voordeel van Hoogland beslist. Daarna werd het iets minder, de eindstand werd 6-4 voor Hoogland. Niels en invaller Jaïr wisten twee wedstrijden te winnen, en Sebastian won één wedstrijd. De spectaculaire dubbel werd ook knap binnen gesleept door Niels en Sebastiaan.

Uitslagen Hoogland Jeugd:

• Landelijk C-klasse: Scylla 1 – Hoogland 1  9-1
  • 2e klas: Wik 1 – Hoogland 2  4-6
  • 4e klas: : Rega  6 – Hoogland 3  3-7 (Peter Pluim won drie wedstrijden en blijft ongeslagen)
  • 5e klas:  TTVN Nieuwegein 4 – Hoogland 4  7-3
  • 6e klas:  Wik 4 – Hoogland 5 6-4