Oefenwedstrijd Hoogland 1 – Over ‘t Net 1

Bloed, zweet en tranen afgelopen donderdag in sportzaal de Bieshaar, vooral heel veel zweet. Het eerste team van Hoogland speelde ter voorbereiding op de competitie een vriendschappelijke wedstrijd tegen Over ’t Net 1. Er is gespeeld volgens het bekercompetitiemodel (4 vs. 4, geen handicap). Tegen de verwachting van de meeste Hooglanders in kon er aan het einde van de avond een 9-9 eindstand worden genoteerd.

Als eerst trad Jesse aan tegen Jeroen met op de tafel ernaast het duel tussen Koen en Juliet. Jesse kwam overtuigend met 2-0 in games voor, maar liet Jeroen terugkomen tot 2-2. In een spannende 5e game trok Jesse de overwinning naar zich toe. Juliet kwam op 0-2 voorsprong tegen Koen, waarna Koen de 3e game met 14-12 wist te winnen. De 4e game ging overtuigend naar Juliet. (1-1). Vervolgens speelde Jan en Chris een spannende 5-setter waarin Chris aan het langste eind wist te trekken. (1-2). Luuk kwam 2-0 voor tegen Wander, en maakte er ook een spannende 5-setter van die in het voordeel van Hoogland werd beslist. Weer gelijk.

Beide dubbels: Jesse & Luuk vs. Jeroen en Chris en Koen & Jan vs. Juliet & Wander werden gewonnen door Over ‘t Net. Koen & Jan kwamen dichtbij en gaven zich pas in de 5e game gewonnen. (2-4).

De volgende drie partijen waren prooi voor Hoogland. De drie partijen die daarop volgde waren weer voor Over ‘t Net. En daarna wist Hoogland weer drie partijen te winnen. 8-7 voor Hoogland en de overwinning leek haalbaar.

In de laatste partijen was Juliet met 3-2 te sterk voor Jan, Jesse met 3-2 te sterk voor Wander, en Chris in de laatste wedstrijd met 3-1 te sterk voor Koen. 9-9 als resultaat en hopelijk voor beide teams een goede voorbereiding op de competitie.