Ook Hoogland 4 overtuigend kampioen!

Hoogland 4 is ruim voor het einde van de competitie, met nog twee wedstrijden te spelen, zeker van het kampioenschap in de 5e klasse! Mees, Olaf, Sven en Rogier: gefeliciteerd!

Wedstrijd na wedstrijd werd dit seizoen gewonnen, waarin uitslagen als 10-0 en 8-2 winst meer norm dan uitzondering waren. Na acht wedstrijden gespeeld te hebben heeft Hoogland 67 punten behaald en zijn ze niet meer in te halen door de concurrentie. De nummer twee, UTTC uit Utrecht, heeft als dichtstbijzijnde achtervolger pas 40 punten.

Volgend seizoen wordt het voor deze jongens een mooie nieuwe uitdaging om hun tafeltenniskunsten te laten zien in de 4e klasse. Mees, Olaf, Sven en Rogier, nogmaals gefeliciteerd! En Frank en Martino: dank voor de begeleiding!

Een inmiddels al wat gedateerd foto van het kampioensteam: