Overzicht: eerste helft seniorencompetitie

De seniorencompetitie is alweer halverwege. Eerder hebben we kunnen lezen dat het 1e team bovenaan in de poule staat. Ook het 2e team bezet de koppositie in de 3e klasse, het is een spannende strijd met ‘De Schans’ die slechts vier punten onder de Hooglanders staan.

Team 3, gepromoveerd vanuit de 4e klasse, laat ook in de 3e klasse zien wat ze kunnen. Er is alleen nog maar 5-5 of 6-4 gespeeld, dit betekent tot nu toe een derde plaats in de groep.

Hoogland 4 (5e klasse) heeft afgelopen wedstrijd een 10-0 overwinning behaald. Op dit moment staat het team tweede met acht punten achterstand op koploper Iduna. Wie weet wat er in de tweede competitiehelft mogelijk is?

Hoogland 5 heeft zich na een zwak begin in de 5e klasse compleet kunnen herpakken. Op dit moment staat team 5 op de tweede plaats met 28 punten.

Ook Hoogland 6 staat bovenaan in de poule met 35 punten uit vijf wedstrijden. Een keurige prestatie. De achtervolger ‘Overhees’ heeft slechts 3 punten minder. Nog even volhouden mannen!

Hoogland 7 heeft tot nu toe al haar wedstrijden met twee man moeten spelen. Ondanks dit hebben Ries en Henk toch nog 15 punten bij elkaar weten te sprokkelen. Wie weet wat er in de twee helft nog mogelijk is als de versterking terugkeert?

In de duo competitie komt Hoogland 1 uit in de 3e klasse. In een zware poule bezet Hoogland momenteel de 4e plaats. Zowel Wanink als Staffhorst winnen ongeveer de helft van hun wedstrijden.

Duo 2 speelt eveneens in de 3e klasse en bezet eveneens de 4e plaats. De derby tegen Over ‘t Net ging net verloren, ook tegen TTVN zat er geen overwinning in, en de wedstrijd tegen Hilversum leverde een 5-0 pak slaag op. Dit werd weer gecompenseerd met een dikke overwinning op TVP.

Met drie koplopers mag Hoogland tevreden zijn. We zijn heel benieuwd wat er in tweede helft gaat gebeuren en wat de eindklasseringen zullen zijn..

Hup Hoogland!