Resultaten najaarsseizoen jeugd

Deze week was de laatste week van het tafeltennisseizoen, alle teams hebben er hard voor gevochten en getraind om kampioen te worden. Jammer genoeg heeft geen één jeugdteam van Hoogland dit jaar het kampioenschap behaald, sommige teams zaten er wel heel dichtbij. Team 3 van Hoogland is, met 4 punten achter op de nummer 1, net geen kampioen geworden. Wel zijn er mooie percentages behaald, Joep Mul won 14 van zijn 15 wedstrijden en kwam daarbij op een mooi percentage van 93% uit. Jaïr Louhenapessy won 16 van de 18 wedstrijden en kwam op een percentage van 89% uit, Peter Pluim won er 18 van de 24 en kwam op een percentage van 75% en Donald Hioe won 6 van de 18 wedstrijden en kwam uit op een percentage van 33%.

Het 1e team van Hoogland wat voor de 1e keer Landelijk C speelde dit seizoen is op de 4e plek geëindigd. Dit was een redelijk resultaat voor het 1e seizoen. Natuurlijk hopen Luuk, Rik en Harriët  dat volgend seizoen het kampioenschap wordt behaald zodat ze kunnen doorstromen naar de Landelijk B-klasse.

Uitslagen Hoogland jeugd:

• Landelijk C: Hoogland 1 – Victory’ 55 0-10
  • 2e klasse: Hoogland 2 – Rega 3 4-6
  • 4e klasse: Hoogland 3 – Hilversum 4 9-1
  • 5e klasse: Hoogland 4 – Gispen 2 2-8
  • 6e klasse: Hoogland 5 – HTTC 4 2-8
  • Startersklasse: Hoogland 6 – Woerden 4 (uitslag is op dit moment nog niet bekend)