Senioren: Hoogland 3 & 5 bovenaan!

Team 1 kwam afgelopen maandagavond in actie tegen het eerste team van Putten. De directe concurrent voor de 4e/5e plaats. Jan, Erwin, en invaller Jesse begonnen de avond sterk en kwamen op een 1-5 voorsprong. Helaas kon dit niet worden doorgezet wat resulteerde in een 5-5 gelijkspel. Jan en Jesse wonnen beide twee partijen en de dubbel werd gewonnen. Erwin kwam helaas niet tot scoren. Putte staat nu op de 4e plek met één punt voorsprong op Hoogland. Succes in de strijd om de 4e plaats mannen!

Ook team 2 speelde afgelopen vrijdag een belangrijke wedstrijd tegen HTTC. Nadat Rogier en Jesse de verregende Koen hadden opgepikt kon het gevecht tegen de koploper in de 2e klasse H beginnen. Jesse wist zijn eerste partij in vijf games te winnen. Ook de opgeleefde Rogier won zijn eerste wedstrijd in 5 games van de kopman van Houten. Koen verloor zijn eerste wedstrijd kansloos van een lastige noppen speler. De dubbel Jesse en Rogier speelde ijzersterk en sleepte het derde punt van de avond binnen. Hierna gingen er 4 punten naar HTTC en keek team 2 tegen een 5-3 achterstand aan. Jesse en Koen wisten door goed spel beide hun laatste partij te winnen. 5-5 is voor de mannen van team 2 een goede stap in de richting van handhaving.

Hoogland 3 staat na acht wedstrijden in de 4e klasse op de koppositie. In de uitwedstrijd tegen Smash uit Woudenberg werd er met 10-0 gewonnen door de Hooglanders. Afgelopen dinsdag werd er 9-1 gewonnen. Gerard en Gerard wonnen beide 3 partijen, Piet won twee partijen en ook de dubbel werd in het voordeel van Hoogland beslist.

Hoogland 4 met in de basis Eric, Werner en Ronald speelde afgelopen dinsdag in de Neng tegen TVA. Alle drie de heren wonnen 2 partijen en ook de dubbel werd gewonnen. Hoogland 4 staat 5e in de poule met twee punten achterstand op de nummer vier. Hoogland heeft nog wel één wedstrijd te goed.

Hoogland 5 met in de basis Henk, Rein en Thijs speelde thuis tegen Elan 10. Alle drie de heren speelden foutloos en wonnen 3 partijen. Hoogland 5 gaat op het moment aan kop in de poule met 45 punten. Het verschil tussen de nummer 1 en 4 in de groep is slechts 4 punten. De nummer 3 in de poule staat vier punten achter op Hoogland maar heeft nog wel één wedstrijd te goed.

Uitslagen senioren Hoogland:

• TVP 1 – Hoogland 1 5-5