Senioren

Alle leden vanaf 18 jaar zijn senioren in de vereniging. Iedereen vanaf 18 jaar die graag wil komen tafeltennissen is van harte welkom. Je mag altijd enkele keren mee spelen voor je besluit lid te worden. OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De senioren-afdeling van Hoogland heeft zowel recreanten als competitiespelers. Elke donderdagavond is er de gelegenheid voor recreanten om te komen tafeltennissen. Ook is dit de aangewezen avond om vrij te spelen (voor zowel recreanten als competitiespelers).

Seniorleden kunnen deelnemen aan een bondscompetitie georganiseer door de NTTB (Nederlandse Tafeltennisbond). Per jaar worden er twee competities gespeeld. De najaarscompetitie loopt van september tot december en de voorjaarscompetitie van januari tot mei. Per competitie worden er 10 wedstrijden gespeeld, 5 thuis- en 5 uitwedstrijden. De thuiswedstrijden worden altijd op dinsdag gespeeld. De dag van de uitwedstrijd is afhankelijk van de betreffende vereniging.

Wil je een keer komen kijken, kom dan gerust binnen. Heeft u nog vragen? Mail dan met de secretaris, secretaris@ttvhoogland.nl.