Toernooien

Voor alle leden zijn er buiten de competitie om toernooien waar spelers zich individueel voor kunnen inschrijven.

De toernooien voor de senioren zijn onder andere:

• De Hooglandse Kampioenschappen. Dit toernooi wordt gespeeld in de maand januari. Leden en oud-  P1000051.jpgleden van Tafeltennis Hoogland en inwoners van Hoogland en Amersfoort kunnen zich hiervoor inschrijven.
  • Afdelingskampioenschappen van de regio Midden. Dit toernooi wordt ook gespeeld in een weekend in januari in Hilversum. Inschrijven kan via de website van de afdeling Midden.
  • Regionale verenigingstoernooien. Deze toernooien worden door het hele jaar heen gespeeld. Oproep voor inschrijvingen staat op de website van Midden.
  • O.T.C. toernooien (toernooien voor spelers vanaf 40 jaar en ouder). Deze toernooien worden op verschillende plaatsen door het hele land gespeeld. Informatie hierover is te vinden op de website van de O.T.C.

De inschrijving voor de seniorentoernooien wordt door de spelers individueel geregeld.