Team 4 uitgeschakeld na zware strijd

Helaas is gisteren het bekerseizoen tot een einde gekomen voor team 4. De thuiswedstrijd tegen SVO2 werd met 8-10 verloren.
In de opstelling waren opgenenomen: Luuk, Jeroen, Jan en Ronald.
Na een gelijkopgaande start tot 3-3 liep SVO uit naar 8-3. Hoewel het er niet meer kansrijk uitzag werd goed doorgezet en kwam het nog tot een 9-8 stand, voorafgaand aan de laatste wedstrijd. Aan Ronald de zware opdracht om met winst een beslissende dubbel af te dwingen tegen Sander. Door de vele spannende wedstrijden was het intussen rond middernacht en de vermoeidheid begon zichtbaar een rol te spelen. De partij leek wel de totale bekerwedstrijd in het klein, in de eerste game begon Sander duidelijk sterker, waarna Ronald in de tweede game de rollen omkeerde. In de beslissende game was het dan weer Sander die de partij, en daarmee de bekerwedstrijd, in het voordeel van SVO besliste.

Al met al een zeer (in)spannende avond met een teleurstellende uitkomst. Onder het genot van een teamschotel en een drankje met onze gasten werd uiteraard wel een goede start gemaakt met het verwerken van de teleurstelling ;-).