Tussendstand jeugd

Na de eerste 2 rondes van de competitie zullen we eens een kijkje nemen bij de jeugd en zullen we zien hoe dat het op dit moment verloopt.

Startend bij Hoogland 1. Het team dat in sneltreinvaart omhoog gaat langs de klasses. Waar ze aan het begin van 2015 nog 5e klasse speelden zijn ze ondertussen gestegen naar het topteam van de junioren, waar ze dit jaar debuteren in de 2e klasse en ook hier weer prima resultaten behalen. Afgelopen wedstijd speelden ze tegen Hilversum een team met spelers die al langer in de 2e klasse zitten, maar ook hier speelde ze mooi spel. Waar er helaas een paar spannende 5-setters de verkeerde kant op gingen. (3e plaats, met 3 punten achterstand op de nummer 1)

Verdergaand naar Hoogland 2. Na terugkomst van Peter (Dubbel P) Is het voor dit team een kampioenschap mogelijk. Mits ze zo doorgaan en gefocust blijven. Het hele team staat in de boven 33% van de persoonlijke resultaten. Ook Anouk Boom doet het voor haar debuut in de 3e klasse erg goed, helaas lukte het Anouk niet om 2 5-setters af te sluiten. En daalde ze hierdoor van haar 100% af, als ze zo door kan blijven gaan dan gaat de 90% haar wel lukken. Ook Rody doet het goed. Hij heeft van de 6 wedstrijden er maar 1 verloren en hierdoor heeft hij vooralsnog zijn goal bereikt om 80+% te staan.  (1e plaats)

Op naar hoogland 3. Helaas is er in dit team maar 1 wedstrijd gespeeld, omdat een team zich op het laatste moment heeft terug getrokken uit de competitie. Begrijpelijk als je tegen zo’n team moet spelen. Hoogland 3 is meteen in het diepe gegooid met tegenstanders als het 1e van Tielsche.  Ondanks deze poule hebben ze de eerste wedstrijd met een gelijke strijd afgesloten. (4e plaats, echter met 2 punter achter op nummer 3 met 1 wedstrijd minder gespeeld)

Nu Hoogland 4. Ook hoogland 4 heeft maar 1 wedstrijd gespeeld. Deze hebben ze echter meteen met een winst afgesloten en hiermee een goed begin van de competitie. (4e plaats)

En om het af te sluiten Hoogland 5. Helaas is het nog niet gelukt om een wedstrijd te winnen. Echter had het beide wedstrijden de andere kant op kunnen gaan helaas is het 2-3 in het nadeel geworden in plaats van in het voordeel van ons Hooglandse team. Niek neemt het team op sleeptouw en speelt 100%. (4e plaats)

Teams, veel succes met de rest van de competitie.